Kaamelott : Préquelles :: Forum Rpg racontant l'Histoire de l'Ile de Bretagne avant la Naissance d'Arthur, et la jeunesse des personnages de la série
 Forum Avatar Portail MembresMembres    RechercherRechercher    GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
  ProfilProfil    Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 




How to better control AI units in multiplayer ?

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Kaamelott : Préquelles Index du Forum -> La Taverne du Tonneau d'Argent -> La Légende Arthurienne
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
JoeClark


Hors ligne

Inscrit le: 19 Sep 2017
Messages: 71
Masculin
Fortune: 0

MessagePosté le: Sam 21 Oct - 11:08 (2017)    Sujet du message: How to better control AI units in multiplayer ? Répondre en citant

Hello,




 I've done a bunch of digging, but am a bit stuck on this one.


-I'd like to have AI in a multiplayer scenario that are immobile and that attack players only when they get close.


-Also, I'd like to be able to do some AI units to patrol and / or move attack.


Problem is everything I've tried, they end up wandering around with a mind of their own. I have tried blocking off a faster scout unit, setting the personality to none, and so on. No luck.


I read that using an immobile AI is the solution, but will it work with a multiplayer scenario?


Any help pointing me in the right direction would be great!








Please help.
Thanks!




I did not find the right solution from the Internet.






References:
http://aok.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=ct&f=4,44480,,30














digital b2b marketing
Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Sam 21 Oct - 11:08 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Kaamelott : Préquelles Index du Forum -> La Taverne du Tonneau d'Argent -> La Légende Arthurienne Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template Medieval by Mojy, © 2003, 2005 Mojy - Mojytech
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com